Perna Dormeo Siena cu gel

 

De curand am primit spre testare perna cu gel Dormeo Siena +10 vouchere si brosuri pentru prieteni si colegi.Am fost foarte bucuroasa ca am fost selectata pentru a testa aceasta perna.

 

 

De cand am primit spre testare perna cu gel Dormeo Siena, fetita mea este super incantata.Transpira foarte mult in timpul somnul iar acum ne putem bucura intreaga noapte de un somnic linistit si relaxant.

 

Aceasta  perna are un design unic care ne rasfata cu confortul moale al spumei cu memorie si care este umpluta cu gel racoritor si ne ajuta sa nu transpiram. Perna se pastreaza rece mai mult timp, ajutandu-ne sa adormim mai repede.

Partea inferioara a invelisului este facuta dintr-un material special 3D Airmash Plasa 3D care permite o mai buna circulatie a aerului.

Perna are fermoar pe partea mai lunga a invelisului pentru indepartare mai usoara. Acest lucru permite, de asemenea, reglarea inaltimii dupa nevoile fiecaruia prin simpla scoatere sau adaugare a continutului.

Perna cu gel Dormeo Siena ne racoreste datorita stratului ei de gel care ne protejeaza de umiditatea si caldura sufocanta a noptii.

Este potrivita tuturor stilurilor de dormit: pe spate, pe burta si pe o parte.

Am informat si prieteni de beneficiile pernei Dormeo Siena cu gel si chiar am mai achizitionat o perna pentru sotul meu.Acum ne putem bucura amandoi de un somn răcoros datorită Pernei cu Gel Siena.

 

Lasă un răspuns

